Κατηγορίες HTML

Slide Show

Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Bret Hart: "Εύχομαι να ήμουν ευγενικός με τον Warrior"

Μετανιωμένος για μια πρόσφατη συνέντευξή του, στην οποία αναφέρθηκε με άσχημο τρόπο στον Ultimate Warrior, δήλωσε ο Bret "The Hitman" Hart μέσω twitter.


Ο Καναδός πρώην παλαιστής, είχε αναρωτηθεί σε αυτή του την συνέντευξη, αν σταμάτησε ποτέ ο Warrior, να χρησιμοποιεί στεροειδή. Όπως ήταν φυσικό, τα σχόλια αυτά, καθώς και η στάση του στην τιμητική εκδήλωση του Hall of Fame στις 5 Απριλίου, την ώρα της ομιλίας του Warrior (ο μόνος που δεν σηκώθηκε και ούτε χειροκρότησε), προκάλεσαν αρνητικές αντιδράσεις από οπαδούς της επαγγελματικής πάλης.

Ο Bret Hart μέσω twitter φάνηκε μετανιωμένος και στεναχωρημένος όσον αφορά τον Ultimate Warrior.

"Είμαι βαθιά στεναχωρημένος με τον ξαφνικό χαμό του Jim Helwig, του Ultimate Warrior. Εύχομαι να ήμουν πιο ευγενικός μαζί του, τις τελευταίες στιγμές που είχαμε το περασμένο σαββατοκύριακο στην WrestleMania 30. Συναντηθήκαμε μια ή δύο φορές, αλλά ήμασταν απασχολημένοι. Ποτέ δεν πήγα να τον δω, αλλά αν μπορούσα... θα του έλεγα ότι φαινόταν μια χαρά. Φαινόταν εντάξει και έδειχνε ότι επιτέλους ήταν ευτυχισμένος με την γυναίκα του και τα παιδιά τους. Ποτέ δεν με έβλαψε και ποτέ δεν δουλέψαμε μαζί. Εύχομαι να το είχαμε κάνει. Ο τελευταίος του λόγος στα ρινγκ (εννοεί στο Raw που εμφανίστηκε πριν πεθάνει) μου ραγίζει την καρδιά. Έχω μνήμες από στιγμές που περάσαμε μαζί, και στριφογυρίζουν στο μυαλό μου τώρα. Ήθελα να του πω επίσης, ότι έχει δίκιο, ποτέ δεν ήταν κακός άνθρωπος. Οι σκέψεις μου είναι με την γυναίκα του και τα παιδιά του. Ποτέ δεν περίμενα ότι ο χρόνος του θα ήταν τόσο λίγος. Ξέρω ένα πράγμα, ποτέ δεν θα τον ξεχάσω. - Bret"

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *