Κατηγορίες HTML

Slide Show

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Ο Jeff Jarrett για TNA και GFW

Μια συνέντευξη στην οποία μιλάει για το πως και το γιατί έφυγε από το TNA, αλλά και την σύσταση του νέου του promotion, Global Force Wrestling, έδωσε ο Jeff Jarrett.

Για το TNA είπε: "Στο τέλος, ήξερα πως ήταν η ώρα να προχωρήσω. Είμαι ευγνώμων στο TNA και στους οπαδούς του, που ήταν πολύ πιστοί και παθιασμένοι. Δεν μπορώ να πω αρκετά για τα χρόνια μου εκεί, αλλά το 2014 ήταν η χρονιά για κάτι νέο. Στο TNA έχω ακόμα μετοχές και είναι περίεργο, μια μοναδική κατάσταση, αλλά η επαγγελματική πάλη είναι μοναδική, έτσι; Δεν μου απαγορεύει να αρχίσω κάτι νέο αυτό".

Για το GFW τόνισε: "Με το Global Force πιστεύω ήρθε η ώρα για την επαγγελματική πάλη να εξελιχθεί. Όσο περνάει ο καιρός, θα είμαι όλο και περισσότερο ενθουσιασμένος να αποκαλύψω το όραμά μου. Αυτή την στιγμή δεν αποκαλύπτω πολλά. Δεν έχει υπογράψει ούτε ένας παλαιστής ακόμα, αλλά προσπαθούμε ήδη να αποκτήσουμε κοινό. Είμαστε κοντά στο να ανακοινώσουμε τα πρώτα ονόματα. Δεν νομίζω με το να αποκαλύψω κάτι θα έκανα καλά. Λέω μερικά πράγματα, αλλά θα είναι καλύτερο για μας, να μας δει ο κόσμος σιγά-σιγά".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *