Κατηγορίες HTML

Slide Show

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Ο Paul Heyman για την φυγή του CM Punk

Ο Paul Heyman εμφανίστηκε στην εκπομπή του Chris Jericho και μίλησε για τον CM Punk που έφυγε από το WWE. Ο μάνατζερ είπε πως το μόνο πράγμα που τον ξέφνιασε, ήταν ότι πήρε τόσο χρόνο να γίνει. Δηλαδή θεωρεί πως ο Punk άντεξε πολύ.

"Ήταν δυσαρεστημένος. Είχε περάσει πολλά. Δεν μπορούσε να περάσει άλλα. Πριν έναν χρόνο είχαμε καθημερινά την ίδια συζήτηση: 'δεν νομίζω να είμαι σε θέση να περάσω όλο αυτό. δεν είμαι σίγουρος πόσο καιρό ακόμα θα είμαι εδώ. Δεν ξέρω πόσο καιρό ακόμα θα μου πάρει να πω, αποφάσισα να γυρίσω σπίτι'. Είμαι εντυπωσιασμένος που παρέμεινε τόσο καιρό.

Κάθε μέρα με εκείνον ήταν μια προσπάθεια να βρεθεί η ισορροπία για να συνεχίσει και να βρει το πάθος που χρειαζόταν για να το κάνει. Και πιστεύω ότι αυτό που έγινε και έφυγε την μέρα μετά το Royal Rumble, ήταν γιατί δεν μπορούσε να βρει αυτό το πάθος.

Δεν μπορούσε να πείσει τον εαυτό του 'εντάξει, εκτός του ότι είμαι χαρούμενος ή όχι, αυτό έχει σχέση με την απόδοσή μου και την υστεροφημία μου. Έχει σχέση ότι το κάνω για την υπερηφάνια μου και εκτός του αν είμαι χαρούμενος ή στεναχωρημένος όταν εμφανίζομαι, πηγαίνω για να είμαι ο καλύτερος CM Punk από ποτέ'. Και κάποια στιγμή εκείνη την μέρα δεν μπορούσε να καταφέρει να το κάνει αυτό".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *