Κατηγορίες HTML

Slide Show

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Αρνείται όποια συμφωνία ο Prince Devitt

Νέα συνέντευξη παραχώρησε ο Prince Devitt, μετά την αποχώρησή του από το Ιαπωνέζικο promotion, New Japan Pro Wrestling, και στην οποία εκτός από αυτό το γεγονός, μιλάει και για το μέλλον της καριέρας του.

Συγκεκριμένα ο Devitt είπε για το WWE, το TNA κτλ:
"Υπάρχουν πάρα πολλές φήμες για εμένα. Ότι έχω συμφωνήσει ή ότι μιλάω με το TNA, το WWE, την Nasa(!) και ετοιμάζω διάφορα πράγματα. Αλλά αυτή την περίοδο είμαι χαρούμενος και ηρεμώ στο σπίτι μου. 
Υπάρχει μια πιθανότητα, που μπορεί εγώ να πάω στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής στο μέλλον για μια ενδεχόμενη ευκαιρία εκεί, αλλά μέχρι τότε είναι όλα φήμες και θεωρίες δυστυχώς"

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *