Κατηγορίες HTML

Slide Show

Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Roman Reigns εφ' όλης της ύλης

Μιλώντας στο Slam! Wrestling για να προωθήσει το σημερινό Raw, ο Roman Reigns μίλησε για διάφορα θέματα όπως για τη διάλυση της Shield και τους στόχους του στο WWE.


Συγκεκριμένα είπε: 

Για τη διάλυση της Shield:

Πραγματικά έβλεπα την Shield στο μυαλό μου να επικρατεί σε κάθε σόου για τα τρία τουλάχιστον επόμενα χρόνια. Είχαμε την δυνατότητα καθώς ήμασταν "καυτοί". Θεωρώ υποτιμητικό να πει κανείς ότι η Shield άρεσε στην μεγάλη πλειοψηφία των fans. Όμως δεν είχαμε άλλους να αντιμετωπίσουμε. Μπορούσαμε θα μου πεις να κάνουμε feud με τους Wyatts αλλά δεν μπορείς να πας πάνω από την Evolution, ειδικά αν τους έχεις νικήσει δύο φορές. Εγώ, ο Dean και ο Seth εξακολουθούμε να κάνουμε ό,τι κάναμε και πριν, με τη μόνη διαφορά ότι απλά ο καθένας ακολούθησε τον δρόμο του.

Για την παρουσία του στο αναπτυξιακό κομμάτι του WWE: 

Σίγουρα βοήθησε. Ήμουν πάντα ο τύπος που του άρεσε να τον πετάνε στη φωτιά. Ανέκαθεν είχα την ικανότητα να μαθαίνω γρήγορα. Μου έμαθαν τα βασικά πράγματα που έπρεπε να ξέρω, καθώς και σημαντικές γνώσεις για το πως πρέπει να συμπεριφέρομαι στα παρασκήνια, με τους συναδέλφους μου, τους παραγωγούς και το "γραφείο". 

 Για τους στόχους του στο WWE:

Πάντα παρακολουθώ, μαθαίνω, βλέπω τι αποδίδει, το οικειοποιούμαι και το κάνω καλύτερα από ο,τι θα φανταζόταν κανείς ότι μπορεί να γίνει. Θέλω να πάω τον πήχη ψηλότερα, να είμαι ο καλύτερος, να γίνω ο μεγαλύτερος superstar του WWE που ο κόσμος έχει δει. Αυτοί είναι οι στόχοι μου. Θέλω να είμαι ο κορυφαίος, να κάνω κουμάντο στην εταιρεία, στο locker room και γενικά να βελτιώσω το προϊόν που βγαίνει προς τα έξω.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *